Mérőállás bejelentés SMS-ben

Vállalatunk 5 éve alakította ki az SMS-ben történő mérőállás bejelentés lehetőségét. Szolgáltatásunkat egyre több Ügyfelünk használja annak érdekében, hogy havonta a ténylegesen elfogyasztott villamos energia mennyiség alapján kapja számláját.

A szolgáltatás igénybe vételéhez Önnek nem kell mást tennie, mint a lenti formátumban egy normál díjas SMS-t küldenie a 06 20 20 99 200-as telefonszámra. Aktuális mérőállását természetesen bejelentheti online ügyfélszolgálatunkon is!

Kérjük, hogy a bejelentés előtt érdeklődjön e-vonalunkon (06 40 82 22 82) arról, hogy havonta mely időszakban várjuk az Ön mérőállását, így elkerülheti, hogy havonta több számlát kapjon. Ezt követően kérjük, hogy minden hónapban a hónap ugyanezen időszakában küldje meg részünkre mérőállását!

A bejelentéshez szükséges azonosítókat (fogyasztási hely azonosító és a mérő gyári száma)megtalálja számlalevelén.

A feldolgozhatóság érdekében kérjük, hogy bejelentését az alábbi formátumban tegye meg.

MERO.fogyasztási hely azonosító.mérő gyári szám.mérőállás

Például amennyiben az Ön fogyasztási hely azonosítója 0400000000, az adott mérő gyári száma 500649615, a bejelenteni kívánt mérőállás pedig 74, akkor az alábbi üzenetet küldje el SMS-ben:

MERO.0400000000.500649615.74

Kérjük, hogy egy SMS üzenetben csak egy mérőállást jelentsen be!*

Kérjük, hogy a könnyebb feldolgozás érdekében minden SMS-t a MÉRŐ előtaggal kezdjen!

Mi történik, ha elküldtem az SMS-t?

Amennyiben Ön a fenti formátumban** eljuttatja mérőállását a 06 20 20 99 200-as NEM EMELT DÍJAS telefonszámra, azonnali automatikus válaszüzenetet kap a beküldött üzenet helyességéről és arról, hogy üzenetének feldolgozása megkezdődött.

Amennyiben minden adata valós, a fogyasztási hely azonosítójához minden mérőállást megadott (erre abban az esetben van szükség, ha több mérő van felszerelve egy fogyasztási helyen) , és mérőállása nem irreális az előző adathoz képest, akkor egy válaszüzenetben megkapja a számlaösszegről szóló értesítést.***

Ezen számlaösszeget tartalmazza majd a néhány napon belül postai úton érkező számlalevél.


Szeretné még kényelmesebbé tenni az életét?
 
Nézze meg, miért érdemes az EDF DÉMÁSZ-nál csoportos beszedésre váltani!
 
* Amennyiben egy fogyasztási helyen több mérője van felszerelve (pl.: lakossági minden napszaki „A” tarifa és lakossági vezérelt „B” tarifa/komfort árszabás) akkor azt külön SMS-ben közölje lehetőleg 5 perces időeltolódáson belül.
** Amennyiben nem a fenti formátumban küldi el SMS üzenetét akkor egy hibaüzenetet fog visszakapni mobiltelefonjára, és a beküldött üzenet nem kerül feldolgozásra!
*** Minden, kapcsolatfelvételt kezdeményező ügyfelünk hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott adatait és telefonszámát kapcsolattartás és tájékoztatás céljából az EDF DÉMÁSZ az 1992. évi LXIII. tv. és a 2007. évi LXXXVI.tv. előírásait betartva kezelje.

A lap tetejére

e-vonal
A nap 24 órájában fogadják hívását munkatársaink.

06-40-82-22-82

e-számla
Tudjon meg többet az e-számláról

Jövőbarát szolgáltatásunk részleteiről itt olvashat.

e-számla